Menu Zamknij

Jak zapoznać klienta z najnowszą ofertą

Zwykle sklepy i punkty usługowe dają swoim klientom katalogi, foldery czy gazetki reklamowe, które mają na celu zapoznanie klienta z najnowszą ofertą sklepu. Aczkolwiek dzięki takim dodatkom klient zdobywa także informacje takie, jak najnowsze oferty promocyjne czy towary, które sklep aktualnie sprzedaje i można je kupić taniej nawet o 70 %. Wielu klientów chętnie zabiera do domu gazetki reklamowe, ponieważ w domu spokojnie mogą sprawdzić co ciekawego znajduje się w nowej propozycji i zaznaczyć nawet w gazetce po co kolejnym razem warto pójść do tego sklepu. Punkty usługowe również bardzo często udostępniają swoim klientom foldery czy katalogi, bowiem w taki sposób klient może zobaczyć czego może oczekiwać od danej marki. Każde biuro turystyczne lub studio fotograficzne proponuje klientom katalogi ze zdjęciami zrobionymi w czasie wycieczek do krajów, które aktualnie

biuro ma w ofercie czy też przez fotografa, który jest naczelną gwiazdą danego studio. Przez portfolio fotografa łatwiej jest wybrać, którego fotografa zatrudnić przykładowo do wykonania zdjęć na weselu, a którego wybrać do wykonania sesji zdjęciowej dzieciom. Takie katalogi to także świetny sposób, aby zachęcić innych klientów do skorzystania z naszej oferty, bowiem kiedy klient weźmie katalog ze sobą do pracy czy do domu sporo innych osób będzie miał sposobność go obejrzeć i być może pójdzie także do takiego punktu usługowego i wykupić wycieczkę czy zamówić sesję zdjęciową rodziny. W takich przypadkach zwykłe ulotki mogą być tylko narzędziem pomocniczym, na którym zamieszczona jest propozycja danej firmy, lecz to właśnie katalogi lub foldery ukazują czego można oczekiwać po danej firmie czy poprzez zakup danej wycieczki z takiego biura podróży. Ponadto katalog zwykle jest bardziej interesujący niż ulotki reklamowe.